Wednesday, December 1, 2010

کم لطفی شیعیان به امام نقی و نقل کرامات ایشان

متاسفانه در تاریخ شیعه امام نقی مورد بی مهری زیادی واقع شده اند. حتی در برهه ای از تاریخ بدخواهان قصد خارج کردن نام ایشان از فهرست ائمه و جایگزینی ایشان با حضرت ابوالفضل را دشتند که با درایت علمای شیعه این امر محقق نشد.

مجموعه این بی مهری ها نگارنده را بر آن داشت تا گوشه ای از کرامات این بزرگوار را جهت اطلاع شیعیان مکتوب کند.

کرامات این امام بزرگوار عمدتا به دو دسته تقسیم میشوند. کرامات با اسناد قوی که مورد تائید دوست و دشمن است و کرامات با اسناد کمی ضعیف تر که فقط شیعیان دو آتشه آن را قبول دارند.

از کرامات حضرت نقل کرده اند که روزی ایشان به قصد کوهنوردی منزل را ترک کردند و مسافتی را پیمودند و چون خسته شدند کوه را صدا کردند، کوه آمد و ایشان را بقل کرد و قلم دوش خودش گذاشت و به جای اول برگشت. این کرامت را متاسفانه جز خودشان شاهدی نیست، اما به جهت معصوم بودن ایشان، این را ازشان قبول میکنیم.

از دیگر کرامات ایشان این بود که نیم ساعت با یک شتر مشاعره کردند. البته چون کل اشعار به زبان شتری بود، از متن مشاعره و برنده و بازنده بودن طرفین اطلاعی نیست. بنا به گفته خودشان شش به هیچ شتر را برده اند و باز هم چون معصوم دروغ نمیگویداز ایشان میپذیریم.

از دیگر کرامات ایشان انجام مجدد شق القمر بوده است. بنا به روایات قوی ایشان در اول شعبان، ماه را از وسط به دو نیم کردند، که متاسفانه به علت عدم امکان رویت ماه در اول ماه شعبان، شاهدی بر این ماجرا نیست. اما اخیرا دانشمندان دو قاچ خوردگی در ماه پیدا کرده اند که احتمالا یکی مال شق القمر اول از حضرت محمد و دومی کار امام نقی بوده است.

از دیگر کرامات ایشان شتر سواری بدون دست به مسافت دویست متر بوده است که این کرامت مورد تائید دوست و دشمن است.

کرامت دیگری که از ایشان نقل است مربوط به پیشگوئی ایشان از سقوط امپراتوری ایران است. بدخواهان این کرامت را به بهانه اینکه امپراتوری ایران بیش از صد سال قبل سقوط کرده بود انکار کرده اند. اما پاسخ کوبنده امام مخالفین را بر جای خود نشاند، ایشان فرمودند "من از قبل میدانستم"

کرامات بیشمار دیگری از ایشان منقول است و از آن جمله سوت دو انگشتی، تکلم به زبان سوسمار و مار، خوردن سه پرس غذا در سه دقیقه و موارد بسیار دیگری که در کتب ریز و درشت نقل شده است.

از کرامات زیارت قبر این بزرگوار هم موارد زیر اثبات شده هستند

درمان نازائی (در مواردی حتی بدون نیاز به شوهر

درمان آکنه و جوش بدون عوارض جانبی

درمان گشادی دریچه آئورت بدون عمل جراحی

کاشت گونه و سر بالا کردن بینی در سه سوت

دکلره، مش و های لایت طبیعی

رفع دائمی موهای زائد

و...

به مناسبت ایام فرخنده باکسینگ دی کلیه خدمات با نصف هزینه انجام میشود.

یک رفع گشادی آئورت ببر، یک دماغ سر بالا کادو بگیر.

تمام خدمات مشابه مرقد رضا با نصف قیمت و کیفیت بالاتر از آنجا در این مکان هم عرضه میشود.

در صورت آوردن بریده آگهی هر امامی، ما قیمت های آنها را با پنج درصد بیت میکنیم.

تهیه و تنظیم متن : روابط عمومی مرقد مطهر امام نقی

2 comments:

  1. خیلی توپ بود :))
    چرا هیچ چی کامنت نداره اینجا؟؟؟

    ReplyDelete
  2. motaassefam a inhameh kofr keh behesh dochar hastid va khodetunam khabar nadarid

    ReplyDelete