Tuesday, November 30, 2010

حکم و روشهای سکس با گاو ماده در اسلام

امروز به حکم زیر برخوردم.

حکم گاوی که با آن وطی شده چیست؟

اگر انسانی با مادّه گاوی وطی(جماع) کند، خوردن گوشت و شیر آن مادّه گاو حرام است، نه نجس، و چون حیوان در اثر این عمل زشت حرام گوشت می‏شود مدفوع(فضله) و ادرار(بول) آن نجس است، ولی بدنش نجس نیست و گوشت و شیرش هم پاک است؛ گرچه خوردن آنها برای انسان حرام است.
حیوان وطی شده را باید ذبح کنند و بدنش را بعد از ذبح آتش بزنند و قیمتش را از کسی که این عمل بد را انجام داده است بگیرند. بچّه‏هایی که پس از این عمل شنیع، مادّه گاو به آنها آبستن می‏شود، حرام گوشت هستند و در همه این مسائل در حکم خود مادرند. ولی بچّه‏ای که در وقت وطی در شکم داشته و به آن آبستن بوده، حرام نمی‏شود و حلال گوشت باقی می‏ماند؛ بنابراین اگر واقعاً از راه یقین یا اطمینان یا قول دو شاهد مرد عادل این مطلب برای شما ثابت شود معامله و فروش گاو و گوساله‏های او باطل بوده و باید پول را به خریدار گاو برگردانید، یا او شما فروشنده را حلال کند و ذمّه وی را بری‏ء نماید.
همه این مسائل و مشکلات در صورتی می‏باشد که یا دو مرد متدیّن با تقوی و عادل خبر دهند یا خود انسان از قول آن منابع موثّق، علم و اطمینان پیدا کنید که آلت انسان در فرج(قُبُل) یا در دُبُر آن حیوان حداقل به اندازه ختنه گاه یا بیشتر داخل شده است.
والاّ اگر یقین یا اطمینانی نباشد و دو مرد عادل هم شهادت ندهند، آن حیوان و نسل آن حرام نمی‏باشد

نمی دانم که آیا این حضرات اصولا ماده گاو را دیده اند و حکم کرده اند یا ندیده و به صرف ماده بودن آن فکر میکنند قابل همخوابگی است. راستش آن چیزی که من از ماده گاو دیده ام چیزی نیست که به غیر از گاو نر بتواند کس دیگری را تحریک کند. حالا خود ماده گاو یک طرف، در ادامه حکم در مورد ماده گاوی که در موقع همخوابگی آبستن هم باشد صحبت شده است. فقط یک کم تجسم این کار هم باعث از بین رفتن اشتهای جنسی برای مدت نامعلوم میشود.

حالا همه اینها را یک جوری میشود هضم کرد. آن بخش آخرش که میگوید که "دو مرد متدین و باتقوا و عادل" باید شهادت بدهند که یک نفر با این ماده گاو همخوابه شده تا معامله فسخ شود از همه غیر قابل هضم تر است. فکرش را بکنید طرف مشغول سکس با خانم گاو است و دو نفر آدم گنده هم ایستادند و این عملیات محیرالعقول را تماشا میکنند و هیچ چیز به طرف نمیگویند تا وقتی که صاحب گاو، گاو را بفروشد. بعد این دو نفر از آسمان نازل میشوند و شهادت میدهند که چند وقت پیش این گاو مورد عنایت قرار گرفته است.

چون دوستان ممکن است در مورد روشهای انجام این عمل سوال داشته باشند. روشهای امتحان شده این عمل توسط علما، به شرح زیر به عرض میرسد.

روش نردبانی: در این روش مثل بچه آدم یک نردبان را به خانم گاو تکیه میدهید. از آن بالا میروید و کارتان را انجام میدهید. مزیت این روش در سرعت عمل و سادگی پیاده سازی آن است، اما ریسکهای بسیاری را باید در نظر بگیرید از آن جمله حرکت خانم گاو به سمت جلو و سقوط از نردبان، نشستن خانم گاو در هنگام عملیات و نقص عضو دائم و ...

روش چال: در این روش خانم گاو را به چاله ای هدایت میکنید که اختلاف قدتان را با ایشان جبران کند و بعد عملیات را انجام میدهید. از مزایای این روش حذف خطر سقوط میباشد، اما ریسک نشستن خانم گاو کماکان باقی است، ضمن آنکه هزینه پیاده سازی آن به علت هزینه حفر چاله افزایش میابد.

روش اتچمنت: در این روش شما باید خودتان را به خانم گاو اتچ (متصل) کنید. برای پیاده سازی این روش ابزارهای گوناگونی وجود دارد. ابن هشام در کتاب خود به ابزاری اشاره میکند که بر پشت خانم گاو نصب میشود و به کمک دو طناب که از طرفین این دستگاه تا پشت خانم میرود، میتوانید خود را در پشت ایشان مستقر کنید. البته امروزه با عنایت به پیشرفت تکنولوژی میتوانید از چسبهای نواری پهن هم استفاده فرمائید. از مزایای این روش کم خطر بودن آن است چرا که در صورت نشستن خانم گاو دچار نقص عضو نمیشوید و همان زیر خفه شده و خلاص میشوید. اما ریسک این روش آن است که به علت اتصال کامل به مفعول، چنانچه مفعول در هنگام عملیات قصد خروج از خانه را بکند، لاجرم شما نیز به همراه ایشان به وسط خیابان میروید، که ممکن است مردم فکر بد کنند.

البته روشها بسیار متنوع و فرصت این مقاله محدود است، اما روشهای مختلف دیگر که اکثرا توسط علما آزمایش شده و کارائی لازم را نداشته فهرست وار به حضورتان معرفی میگردد تا زحمت امتحان آنها را نکشید. روش داگی استایل (مشکل عدم هماهنگی قد آزار دهنده است)، روش چیر استایل (امکان شکستن صندلی و له شدن بالاست)، روش سیکستی ناین (موارد بالای جویده شدن و قطع عضو) و ...




4 comments:

  1. خیلی باحال بود

    دمت گرم

    ReplyDelete
  2. آی بابا شما گویا از مسلمانها غافل هستید! این عجوبه ها قادرند با هر جنبنده ای جماع کنند گاو که جای خود دارد این جماعت اگر گوریل هم گیرشان بیاید عقب و جلوش را یکی می کنند!

    ReplyDelete
  3. omg llllllllllllllllllllllllllllllllllllllooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

    ReplyDelete
  4. ali bod dooste aziz modatha bood ke inghadr khob nakhandide bdam.

    ReplyDelete