Tuesday, December 21, 2010

از آمدنم نبود گردون را سود وز رفتن من جلال و جاهش نفزود

امروز مجددا مسئولین دنباله در یک حرکت غیر دموکراتیک لینکی که به مذاقشان خوش نیامد را حذف کردند. لینک متعلق به آرش بود که به تازگی از بالاترین آمده بود و در مورد بچه باز بودن محمد دلایلی آورده بود. متاسفانه کار از این هم گذشت و لینک خداحافظی ایشان را هم حذف کردند. روزی که لینک من حذف شد (که به اعتقاد خودم توهینی هم در آن نبود) فکر کردم که الان نباید هیچ تصمیمی بگیرم چون ممکن است احساسی با موضوع برخورد کنم. اما حالا مطمئن و مصمم هستم که دیگر در این سایت فعالیت نکنم. سایت بالاترین با تمام سر و صدائی که کرد هنوز هیچکدام از لینکهای من را حذف نکرده است، اما اینجا ظاهرا بدون سر و صدا اقدام به کودتا شده است.

به این وسیله از همه دوستانیکه در این مدت شناخته ام خداحافظی میکنم و امیدوارم روزی در ایرانی آزاد دور هم جمع شویم و بتوانیم آزادانه حرفهایمان را بزنیم.

5 comments:

  1. زیاد دلتو به بالاترین خوش نکن که مدیر اونجا از دنباله دیوونه تره.
    لینک های تو هم چون اکثراً داغ نمی شدند حذف نمی کردند (لابد)

    لینک زیر را ببین:

    http://culturallogic.blogspot.com/2010/12/blog-post_6184.html

    ReplyDelete
  2. من اصلا قصد فعالیت جدی در بالاترین را هم ندارم (کاربر اولی خودم بعد از پنج روز فعالیت دود شد، در این زمینه پیشتازم) به نظرم باید یک راه حل جدی پیدا کرد. نه بالاترین و نه دنباله برای فعالیت مناسب نیستند.

    ReplyDelete
  3. حالا چرا اینجا رو می خوای ول کنی؟
    من خیلی از مطلبات خوشم میاد
    و همچنین از قلم شما
    میشه نری؟
    لطفا
    :(

    ReplyDelete
  4. با غزاله موافقم بمون

    ReplyDelete
  5. فقط آزادگی تست شده و مطمئن

    www.azadegi.com

    ReplyDelete