Tuesday, December 7, 2010

صادرات اسپرم جایگزین مناسبی برای نفت

زمان سوم تیر ماه سال یکهزار و چهارصد و نود و دو. بعد از پایان نفت در حدود پنجاه سال قبل، ایران صادرات اسپرم را جایگزین نفت کرده است.

سید تقی خامنه ای رهبر ایران: ای جوانان عزیز هرچه اسپرم دارید بر سر آمریکا بریزید. بعضی از خواص میخواهند شیطنت کنند و اسپرمشان را جای دیگر بریزند، این وظیفه شما بسیجیان است که اسپرمهای آنها را هرجا که دیدید جمع کنید و بیاورید تا بر سر دشمن بریزیم. البته این با آن آبی که مرحوم پدر بزرگم گفته بود به اسیاب دشمن نریزیم فرق میکند، آن آب را نباید بریزید.

احمد احمدی نژاد رئیس جمهور: الان مملکت پیشرفت کرده، ولی یک مشت بزغاله نمیتوانند ببینند. من خودم یک دانش آموز دوازده ساله را میشناسم که در زیرزمین خانه پدرش دارد اسپرم تولید میکند. ما هم دستش را گرفتیم بردیمش توی خط تولید، الان به جرات میتوانم بگویم روزی نیم لیتر تولید دارد. موقعی که دولت کارش را شروع کرد، تولید ناخالص ما زیر روزی پنجاه گرم به ازای هر نفر بود، اما الان به حول و قوه الهی و تائیدات امام زمان، به مرز صدگرم رسیده ایم.

استیو کروبی از مخالفین رئیس جمهور: پس این اسپرم که گفتید می آید سر سفره مردم، کجاست؟ الان ننه جون من دو ماه آزگار است که بست نشسته و میگوید تا اسپرم سر سفره نباشد من لب به غذا نمیزنم.

علیرضا لاریجانی رئیس قوه مقننه: ما به شدت به پیشنهاد رئیس جمهور برای استحصال اسپرم از بانوان اعتراض قانونی داریم ولی چون موافقت را رهبری داده اند، دیگر از دست ما کاری برنمی اید. بانوان لطفا حداکثر تلاش خود را بکنند، شاید هم شد...

محمدصدق لاریجانی ریاست قوه قضائیه: من به شدت شایعه تجاوز در زندانها را رد میکنم. اصلا ما به همه پرسنل بخشنامه کرده ایم که اسپرم حرام نکنند، چون این بر خلاف مصالح ملی ماست. چنانچه کسی ادعائی دارد هم با نمونه اسپرم و چهار شاهد بیاید تا ما سنگسارش کنیم.

سید روح الله موسوی: این صادرات بی رویه اسپرم بر خلاف سیره حضرت امام است. حضرت امام خودشان تولید اسپرم داشتند اندازه رودخانه، اما هرگز اجازه ندادند قطره ای از آن به غیر از مستضعفین برسد. به قول معروف چیزی که به خانه رواست بر مسجد حرام است

احمد قالیباف شهردار تهران: طرح بازیافت اسپرم از هفته آینده به صورت آزمایشی در دو منطقه تهران اجرا میشود. خواهران برای بازیافت اسپرم حداکثر دو ساعت بعد از هر هم اغوشی باید به مامورین محترم شهرداری در محله خود مراجعه فرمایند. قبل از شروع بازیابی حتما کارت شناسائی مامور را بررسی کنید تا طعمه افراد سودجو نشوید. ایشان در مورد طرح شکست خورده تفکیک اسپرم در مبدا توضیحی ندادند.

علی اصغر هاشمی رفسنجانی: ما به علت مسئولیتهائی که در بخش اسپرم وزارت کشور داشته ایم اشراف کامل داریم بر اینکه هرکسی از اسپرم چه کسی است. البته ما دلمان نمی خواهد باج سبیل بگیریم ولی ما یک جورهائی با سید تقی جان فامیل هستیم

No comments:

Post a Comment