Wednesday, June 23, 2010

زلزله نیویورک و تورنتو و ایمان آوردن من به الله

زلزله ای به قدرت پنج و نیم درجه در مقیاس ریشتر شهرهای شمال آمریکا و جنوب کانادا را لرزاند. شهرهای نیویورک و تورنتو که مرکزیت و محوریت جنبش بوب کوئیک (یا همان ممه لرزه) را بر عهده داشتند به اذن خدا لرزیدند تا بار دیگر کوردلان نشانه ای دیگر از قدرت لایزال الله را ببینند. اما افسوس و صد افسوس که همانطور که خداوند کریم در قران اشاره کرده است بر دل آنها قفل زده تا نشانه ها در آن فرو نرود.

من یکی که دیگر قفل از دلم برداشته شد و نشانه های الله کاملا در من فرو رفت و از همین بلاگ اعلام میکنم که به حقانیت الله و تمام دار و دسته اش ایمان آوردم. دیگر توی بحثهای کافری روی من حساب نکنید، خودتان هم بروید پیش کلید ساز تا این قفلی که الله به دلتان بسته را یک جوری باز کند تا نشانه ها بتوانند خوب فرو بروند. بلکه عبرتی باشد برای شما!

No comments:

Post a Comment